10 + 10 = 20

10 saker jag gillar:
- MIN IPHONE
- Mitt temperament, gotta love it
- Döma ut folk, totalt.
- Att vara så trött och slut att kroppen skakar och hjärnan värker
- Falukorv till våfflor, grädde och sylt
- Vara i skogen, helst på en häst rygg i hälsingeskogarna, bara vara, dra in doften och kolla på naturen
- Driva med folk, ljuger inte, bara driver, sedan får man gärna tolka det som man vill ;)
- Åka bil, pumpa musik och sjunga högt som satan
- Drömma, om allt och inget
- Springa, springa, springa, springa


10 saker jag ogillar:
- Falska satar till människor
- Djurplågeri
- Sillidilliii
- Östrand
- Spindlar och fiskar
- Folk som tror de är något och tror de är bättre än andra, give me a brake..
- Fulla människor när jag själv är nykter, obehagligt
- Fattigdom och svält
- Tom tank i bilen...
- Människor som inte vågar skämmas, och inte vågar överdriva!
- När redbullen tar slut och man inte orkar åka och köpa mer...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0