Got to move on and keep it together.

Jobba Jobba Jobba, men även om man sliter som ett djur så räcker det inte till.
Förstår inte hur alla andra lyckas, men inte jag.
Det absolut sista jag behövde höra en fredag kl 17.02 var "du måste prestera bättre, annars..."
TACK DU FINE, min fredag blev plötsligt mycket , ehm... Bättre?
Trevlig helg på dig också!
Jag tänker inte kämpa, slita och halvdö mer för att jag MÅSTE prestera mer.
GLÖM DIN FUCKING JÄVLA DRÖM.
Efter jobbet så mötte jag upp Emily och Sussie på birsta en sväng.
Gick sedan med bestämda steg in på systemet.
ÅH HERRE JESUS, nu förstår jag varför folk blir alkoholister.
Nu ska jag åka och vara med några av mina bästa vänner.
Och inte tänka på dig ikväll, jag ska leva ikväll.
För det har Ida sagt att jag ska göra, henne lyder man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0