Nervös?

Känns otroligt skönt att här i bloggen kan, vill och får jag vara hur ärlig och brutal jag vill.
Ville bara få det ur världen ;)
Imorgon är det en stor dag, jag ska besikta min rallybil, för första gången, ensam.
ALLTSÅ, utan någon, speciellt utan pappa, min gud, min man och min hjälte.
Hur kommer det gå tro?
Jag själv tror inte att pärlan går igenom trots att den är den snyggaste och sexigaste bilen i Sundsvall.
Hoppas jag får en förstående gubbe på bilprovningen!

OCH min nya fina telefon funkar inte som den ska.
Har inte mottagning någonstans typ, skulle jag stå bredvid en mast så skulle jag nog få 2 ploppar.
Hurra vad kul, in på Telia imorgon igen och bråka på dem.
Orkar orkar orkar inte mer diskussioner med Telia folket.
Nu ska jag kolla på criminal minds och vänta på att min fina katt kommer och gör mig sällis här i min egna säng i Essvik!
Komsi till lillmamma pucken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0