Längre bort, Längre fram.

Har världens bästa vänner, som alla säger, men det är bara tomma ord, mina vänner är bäst.
Även om de är utspridda i hela jävla Sverige så är de där för mig.
De hör av sig, ringer, smsar, ni är underbara.
Paniken som fanns i min kropp när ni sakta men säkert försvann, en efter en.
Varför ens oroa sig? Varför oroade jag mig?
Jag vet ju att ni är de bästa som finns.
Umeå, Gävle, Stockholm, Karlstad och Gnarp.
Vad gör några mil då?
Man får ju bara en massa häftiga och asroliga roadtrips med mina kärlekar!
Resan till Karlstad nyligen gav mig helt ny energi.
Ny stad, min älskade syster Annika och folk!
Var även en av de bästa och jobbigaste roadtrip jag gjort.
Köra bil, köra bil, snabb bil!
Om någon helg så beger jag mig till nästa stad, Gävle.
Världens bästa Elin fyller år, pompa och ståt.
Innan det funderar jag på att ta en snabbis till Stockholmen där mina killar är.
Helt okej!
Och självklart ska min vapendragare med, vad annars?!
Tack Ida Eriksson för att du finns och ger mig all energi du har, positiva i den trista vardagen.
Med Vänliga Hälsningar,
Eran förevigt Kato.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0